Výměna, vrácení zboží a reklamace

Postup pro výměnu zboží:   Postup pro vrácení zboží:   Postup pro reklamaci zboží:
Vyberte si nové zboží, objednejte a zaplaťte jako u nového nákupu   Informujete nás emailem nebo telefonicky   Informujete nás emailem / telefonicky
Informujete nás v poznámce objednávky nebo emailem / telefonicky   Zašlete nám číslo účtu na které vám zašleme částku za vrácené zboží včetně poštovného*   Zašlete nám vaši poštovní adresu a číslo účtu
Zašlete nám zboží    Zašlete nám zboží    Zašlete nám zboží 
Po obdržení zboží, vám ihned převedeme částku na účet   Po obdržení zboží, vám převedeme částku na účet   V průběhu reklamace vás budeme kontaktovat

 

Kontaktovat nás můžete emailem na obchod@outdoorweb.cz, telefonicky na 566 466 181
Pro rychlejší vyřízení prosím uvádějte tyto údaje: Číslo objednávky, název a varianta produktu 
Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. **
Ke zboží přiložte doklad o koupi.
Vždy prosím použijte balící papír nebo karton, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů nebo zboží.
Balík označte prosím nápisem VRÁCENÍ ZBOŽÍ nebo REKLAMACE dle situace.
Odešlete zboží na naši adresu: Outdoorweb.cz, Nám. Čs. Armády 56, Moravské Budějovice, 67602

* (vracíme plnou hodnotu, poštovného za dopravu směrem k vám) 
** (v případě vracení zboží nebo výměny v zákonné lhůtě) 

Formulář pro vrácení zboží