Výměna, vrácení zboží a reklamace

Postup pro výměnu zboží:   Postup pro vrácení zboží:   Postup pro reklamaci zboží:
Vyberte si nové zboží, objednejte a zaplaťte jako u nového nákupu   použijte formulář níže (zaslali jsme Vám ho i do mailu)    Informujete nás emailem a použijte formulář níže 
Můžete nás informovat mailem. Není to však nutností   Ve formuláři či na fakturu vyplňte číslo účtu, na který vám zašleme částku za vrácené zboží *   Zašlete nám vaši poštovní adresu a číslo účtu
Zašlete nám nevyhovující zboží společně s číslem účtu   Zašlete nám zboží    Zašlete nám zboží společně s popisem závady
Po obdržení zboží vám převedeme částku na účet   Po obdržení zboží vám převedeme částku na účet   V průběhu reklamace vás budeme kontaktovat
Odešlete, nebo doručte osobně zboží na adresu:

Outdoorweb.cz
Šafaříkova 681
67602, Moravské Budějovice

Kontaktovat nás můžete emailem na obchod@outdoorweb.cz (vhodnější varianta), telefonicky na 566 466 181
Pro rychlejší vyřízení prosím uvádějte tyto údaje: Číslo objednávky, název a varianta produktu 
Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být v případě vracení zboží nebo výměny v zákonné lhůtě kompletní (včetně příslušenství, dokumentace, štítků, dárků) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce.
Ke zboží přiložte doklad o koupi.
Vždy prosím použijte balící papír, fólii nebo kartonovou krabici, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů nebo zboží například originálních krabic od bot apod.
Balík označte prosím nápisem VRÁCENÍ ZBOŽÍ nebo REKLAMACE dle situace.
Odešlete zboží na naši adresu.

* (vracíme plnou hodnotu poštovného za dopravu směrem k vám) 

Formulář pro vrácení zboží