Výměna, vrácení zboží a reklamace
Postup pro výměnu zboží: | Postup pro vrácení zboží: | Postup pro reklamaci zboží: | ||
Vyberte si nové zboží, objednejte a zaplaťte jako u nového nákupu | použijte formulář níže (zaslali jsme Vám ho i do mailu) | Informujete nás emailem a použijte formulář níže | ||
Můžete nás informovat mailem. Není to však nutností | Ve formuláři či na fakturu vyplňte číslo účtu, na který vám zašleme částku za vrácené zboží * | Zašlete nám vaši poštovní adresu a číslo účtu | ||
Zašlete nám nevyhovující zboží společně s číslem účtu | Zašlete nám zboží | Zašlete nám zboží společně s popisem závady | ||
Po obdržení zboží vám převedeme částku na účet | Po obdržení zboží vám převedeme částku na účet | V průběhu reklamace vás budeme kontaktovat | ||
Odešlete zboží na adresu: Outdoorweb.cz |
ⓘ Kontaktovat nás můžete emailem na obchod@outdoorweb.cz (vhodnější varianta), telefonicky na 566 466 181
ⓘ Pro rychlejší vyřízení prosím uvádějte tyto údaje: Číslo objednávky, název a varianta produktu
ⓘ Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být v případě vracení zboží nebo výměny v zákonné lhůtě kompletní (včetně příslušenství, dokumentace, štítků. dárků) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce.
ⓘ Ke zboží přiložte doklad o koupi.
ⓘ Vždy prosím použijte balící papír nebo kartonovou krabici, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů nebo zboží například originálních krabic od bot apod.
ⓘ Balík označte prosím nápisem VRÁCENÍ ZBOŽÍ nebo REKLAMACE dle situace.
ⓘ Odešlete zboží na naši adresu.
* (vracíme plnou hodnotu poštovného za dopravu směrem k vám)
Formulář pro vrácení zboží