Outdoorweb

Logo

Výměna, vrácení zboží a reklamace

Postup pro výměnu zboží

  1. Vyberte si nové zboží, objednejte a zaplaťte jako u nového nákupu
  2. Můžete nás informovat mailem (není nutné)
  3. Zašlete nám nevyhovující zboží společně s číslem účtu
  4. Po obdržení zboží vám převedeme částku na účet

Postup pro vrácení zboží

  1. Použijte formulář níže (zaslali jsme Vám ho i do mailu)
  2. Ve formuláři či na fakturu vyplňte číslo účtu pro vrácení částky*
  3. Zašlete nám zboží
  4. Po obdržení zboží vám převedeme částku na účet

Postup pro reklamaci

  1. Informujete nás na email reklamace@outdoorweb.cz
  2. Do mailu uveďte číslo objednávky a zboží, které chcete reklamovat
  3. Dále stručně popište závadu. Pokud to bude možné, zašlete i fotografie vady
  4. Následně vás budeme mailem kontaktovat ohledně dalšího postupu

Odešlete, nebo doručte osobně zboží na adresu:

Outdoorweb.cz
Šafaříkova 681
67602, Moravské Budějovice

  • Kontaktovat nás můžete emailem na obchod@outdoorweb.cz (vhodnější varianta), telefonicky na 566 466 181
  • Pro rychlejší vyřízení prosím uvádějte tyto údaje: Číslo objednávky, název a varianta produktu
  • Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být v případě vracení zboží nebo výměny v zákonné lhůtě kompletní a ve stavu, v jakém jste jej převzali
  • Ke zboží přiložte doklad o koupi
  • Vždy prosím použijte balící papír, fólii nebo kartonovou krabici (nic prosím nelepit na originální krabice od obuvi, přileb apod.)
  • Balík označte prosím nápisem VRÁCENÍ ZBOŽÍ nebo REKLAMACE dle situace
  • Odešlete zboží na naši adresu (poštovné směrem k nám hradí zákazník)

* (vracíme plnou hodnotu poštovného za dopravu směrem k vám)

Formulář pro vrácení zboží

Formulář pro vrácení zboží

Doprava zdarma
od 999 Kč

20 000 produktů
skladem

Dodaní skladem
eshop do 24h

Bezpečný nákup
Vaše data v bezpečí