
Výměna, vrácení zboží a reklamace
Postup pro výměnu zboží
- Vyberte si nové zboží, objednejte a zaplaťte jako u nového nákupu
- Můžete nás informovat mailem (není nutné)
- Zašlete nám nevyhovující zboží společně s číslem účtu
- Po obdržení zboží vám převedeme částku na účet
Postup pro vrácení zboží
- Použijte formulář níže (zaslali jsme Vám ho i do mailu)
- Ve formuláři či na fakturu vyplňte číslo účtu pro vrácení částky*
- Zašlete nám zboží
- Po obdržení zboží vám převedeme částku na účet
Postup pro reklamaci
- Informujete nás na email reklamace@outdoorweb.cz
- Do mailu uveďte číslo objednávky a zboží, které chcete reklamovat
- Dále stručně popište závadu. Pokud to bude možné, zašlete i fotografie vady
- Následně vás budeme mailem kontaktovat ohledně dalšího postupu
Odešlete, nebo doručte osobně zboží na adresu:
Outdoorweb.cz
Šafaříkova 681
67602, Moravské Budějovice
- Kontaktovat nás můžete emailem na obchod@outdoorweb.cz (vhodnější varianta), telefonicky na 566 466 181
- Pro rychlejší vyřízení prosím uvádějte tyto údaje: Číslo objednávky, název a varianta produktu
- Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být v případě vracení zboží nebo výměny v zákonné lhůtě kompletní a ve stavu, v jakém jste jej převzali
- Ke zboží přiložte doklad o koupi
- Vždy prosím použijte balící papír, fólii nebo kartonovou krabici (nic prosím nelepit na originální krabice od obuvi, přileb apod.)
- Balík označte prosím nápisem VRÁCENÍ ZBOŽÍ nebo REKLAMACE dle situace
- Odešlete zboží na naši adresu (poštovné směrem k nám hradí zákazník)
* (vracíme plnou hodnotu poštovného za dopravu směrem k vám)